Annandagen

Ibland undrar jag om man är klok som sticker iväg till köpcentrumet första dagen på mellandagsrean.
Innan känns allt så bra och man ser massa fina plagg framför ögonen, men sen kommer man dit och då ser man bara folk överallt. Det var inget undantag detta år heller, men trots det så fick jag med mig lite fina plagg hem.
En tjock stickad tröja som jag velat haft länge, ett par snygga leggings och en söt topp. Jag är nöjd! Men dock är det långt ifrån alla saker som jag vill köpa... Så nog springer jag dit igen när jag får chansen (och när det lugnat ner sig lite...)

Fick i mig en smarrig lunch hos mormor och morfar efter det också. En riktigt tre rätters middag, och jag förstår inte hur man orkar äta så mycket :') Men gott var det, och jag fick i mig allt! Och lite fika på det sen. Men jag har fortfarande inte ätit kvällsmat!


Bara för att bilden är sååå snygg! :')

KOMMENTARER


We are SÅ snügga! :D ♥

2010-12-27 // 12:32:56

HAHAH jag har en finne på näsan..scnyggt!!! :P

2010-12-27 // 12:36:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: