2:a advent

Tiden går alltså!
Imorgon är det skolan som gäller igen. Har inte satt min fot där på fem veckor och jag kan inte säga att jag lider utav det. Känns rätt tufft att åka tillbaka dit nu efter sånt här långt uppehåll. Men två veckor ska jag nog klara av (:

Fick hem ett lila överkast idag också. LOVE IT! :D Blev ett helt annat rum. Måste bara se till att bädda sängen oftare, jag orkar liksom inte göra det på morgonen när jag ska till skolan och så :')

Resten av dagen består utav lite renskrivning av APU-uppgifterna, suck... Underbar andra advent.
Får i alla fall kika på Beck senare! (: Hörs!


KOMMENTARER


Man bäddar ju sängen varje morgon! :O hahaa

2010-12-05 // 15:53:00

Visst är det drygt att bädda sängen? :P Fast jag klarar inte av att ha min säng obäddad xD hahaha!

2010-12-05 // 16:09:07

har du bloglovin, så lägg gärna till mig (: så kan jag lägga till dig.

2010-12-05 // 17:33:11

Visst är det härligt med sådana nyheter, vet hur rummet blev helt annorlunda bara jag bytte gardiner :P haha

2010-12-05 // 20:14:21
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: