Pjuh!

Puh, nu har jag varit duktig. Har varit ute på en jogging/power-walk-tur med Shelly, och haft lite styrka här hemma på egen hand! Love it! Vi håller nämligen på med ett träningsschema så jag lär väl ligga i ;D

Sola har jag hunnit med också, älskar't! Min nya bikinitopp är invigd, och den älskar det lika mycket som jag, haha!
Kan visa er lite nytt i garderoben från igår senare! :D

Nu ska jag kila ut i solen lite till med NP-häftet, mobilen & iPoden. Senare blir det mys framför tvn och Jakten på Julia och Millenium.

Förresten så har Mandus kommit hem nu, bra va?! :D haha

KOMMENTARER


Ikväll blir det att sitta och hejja på Carro och Frida!

2010-04-24 // 16:00:48

SV: Jag mår lite bättre men är inte toppen ännu, blir väldigt trött av medicinen men idag var första dagen jag kunde vara ute en längre tid så jag hoppas att det ordnar upp sig snart.

2010-04-24 // 16:11:22

hahah det var Erik x) eller inte erik, men hans mamma ;D



Jag vill se dina nya kläder! :D

<3

2010-04-24 // 18:09:18

DUKTIG du är, man kanske ska börja med ett träningsschema hemma ;D haha

2010-04-24 // 21:56:48

haha ja nångång lär jag väl få se de! hahah ;D

<3

2010-04-25 // 12:04:39
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: