Helgen som varit!

Sorry för dålig uppdatering. Här kommer iaf lite information om vad vi gjorde i helgen:


Torsdag

Grillade kött och mashmallows, mums! Lekte lite i lekparken där jag råkade ut för en liten olycka, inga komentarer x) Därefter blev det att kolla på majbrasa och springa till "the big bang" (: Chips med ost (förövrigt otroligt gott! Våran nya grej) och massa godis och mys.

Fredag

Vakande sent, gick till älven och myste ocg fotade massa. Även lite musikvideo x) Cykla till coop för att köpa ännu mer ost och chips, picknick, lite gymnastik, grillning - favorit i repris, kollade på 2 filmer och åt götta, somnade runt halv två.

Lördag

Frukostmys ute, Hawaii, gungor, film, rita & gissa, E.M.D.

Ja där är lite om vad vi gjorde. Bilder får komma senare eftersom jag inte har fått alla ännu :)

KOMMENTARER


Ja nu äre inte långt kvar :D

men innan sommarlov ska massa saker göras....suck!

Varför tog jag natur? HAHA



Ja vi får ses snaart ;D <333

2009-05-06 // 16:20:53

Det var en EXTREMT lyckad helg! Så härlig och mysig :) <33



ÄLSKAR DEJ!<33

2009-05-06 // 17:31:38

hehe. jo han skrev ett sms och sa att han ville träffas men jag sa att jag hade mycket skolarbete som jag måste hinna göra innan studenten och då skrev han att han inte skulle störa mer och hejdå.

Fattar inte varför han skulle skriva hej då i slutet.

2009-05-06 // 20:23:55
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: