Mys

Ojoj vilka dagar jag har haft.
Torsdag:

*Shoppingkväll med systrarna. Flum, desperat nyckelbands/magnetsletande för att få en goodiebag, shopping, godis, cider, Ebba Von Sydow. Detta sammanfattar kvällen ganska bra tycker jag :P

Fredag:

*Träffade Mändy på  Kupolen :D
*Myskväll hemma hos mig med systrarna :D Sing star, Twiglight och annat skoj. Kollade även på videor från i lördags med Måns x) PUSS! <3 Sen blev det att kolla hur mycket en tågbiljett till Gävle går på, VI SKA DIT!!! <3

Bilder:


VI VANN!!! :D                                                                                 Förlorarlaget :P


Kör så att det ryker :P


Trisse gubben fick vara med också :D <3


Idag drar jag hem till Mändy en sväng och myser :D
Hela huset för oss själva, ett tag iaf ;) Puss <3

KOMMENTARER


JAAAA vi ska till gävle :D hoppas <3

2009-03-28 // 13:24:58

Haha det är bra det :D Vi får tjata vi meed, bara inte mamma jobbar kväll då! hoppas inte xD <3

2009-03-28 // 14:04:10

Gävle blir det!!! Vi måste



haha, så kul igår! x)

och du, får jag adoptera Trisse? 'hundögon' haha x)

2009-03-28 // 15:53:05

nej hon jobbar dag, men hon är itnte så pigg på att hämta.. (skrev mer om det inne på ds.se)



okej, det kan jag gå med på, vilken vecka får jag honom? haha x)

2009-03-29 // 12:09:28
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: