Hey...

Nu har jag inte bloggat på några dagar. Anledningen:

*Lördag - Hem till systrarna där vi lirade Eye Toy (Ett måste att testa, superkul, men jobbigt) Sing star blev det också innan vi kollade på "Andra chansen"
*Söndag - Fullt upp. Shelly skulle badas, rummet skulle städas och sen kom moster med familj och firade mig. Fick ett superfint armband :D



Idag blev det att gå direkt till distriktsköterskan för att ta en Gardasil-spruta. Jag som verkligen hatar sprutor var såklart nervös, men det gick superbra! Dock ingen träning kväll då jag inte får utöva någon fysisk aktivitet :(
That's life!

Vad har ni sötingar gjort i helgen?

KOMMENTARER


Va är den sprutan mot? :)

Jag hatar också sprutor...

2009-03-09 // 18:57:30

hahah visst! Bara vi är inne samtidigt nån gång ;)



<3333

2009-03-09 // 20:32:22

Svar: Ok tack! Ja, lägg upp bild plzzz :D



Jag tog min sista gardasil-spruta förra månaden. Lovely! Men jag tränade samma dag haha.

2009-03-09 // 21:53:44

jätte fin blogg! :D



kolla gärna på min :)

2009-03-10 // 15:50:05

tyckte ja kännde igen namnet :D

Mamma försöker få mig att ta den sprutan men jag är ju livrädd för sprutor :S

Fast det är ju ens liv det gäller, och rabatten är väl bara tills man är 18, eller va det 17? :p haha

2009-03-10 // 18:16:38
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: