Helgen

Nu är jag hemma och lika frisk som vanligt :D
Helgen har varit superrolig. Vi spenderade 9 st i en liten tvåa, men det gick :D 4 st sov vi i en dubbelsäng, mysigt :D haha
På lördagen åkte vi till Gränby centrum och kollade lite, hittade dock inget. Jo jag hittade massor men inget jag kände att jag verkligen behövde. Jag måste ju vara lite ekonomsik nu när jag snart ska till Cypern!

På Söndagen kände vi för att gå på bio, och det var inte vilken film som helst vi såg, nej. Vi såg ÄNTLIGEN Disco-daggarna. haha! Nisse var väl för söt :) Man hörde ju inte alls att det var Erik som pratade (Jimmy) och Matte hörde man bara ibland. Danny var den enda som var lik :P
Sen gick vi en timme på stan innan det var dax att åka hemåt. Då var man trött kan jag lova! Men en mysig helg var det, puss på er <3





Hittade även ett par skor på stan i går...


KOMMENTARER


ja, det var det verkligen!<3

2009-03-02 // 20:24:13

haha, jag har använt de förut men inte när du har varit med.. vad taskigt det lät haha x)



Tack för helgen! :) <33

2009-03-02 // 21:18:15
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: