Fun :D

Dagen började lite rolig tyckte jag. När jag kom ut från bussarna på väg mot skolan så kom ingen mindre än Patrik Isaksson förbi... haha. Jag menar, hur stor sanorlikhet är det att han kommer förbi med gitarr och hela faderullan från tågstationen en onsdag morgon?

Jajamensan, efter skolan knatade jag även iväg för att möta Maritza. Därefter gick vi vidare till stan, eller ja, till UF-mässan som Mariella skulle stå på och sälja sina fina armband :D Ni vet, jag fick ju ett "I <3 E.M.D." armband (:
Vi gick runt där och kollade lite innan vi gick till stan för att möta Martina och sen gick vi tillbaka och åt macka. Men då blev vi hungriga så vi gick tillbaka till stan :P
Sen gick vi väl runt där och kollade lite, och det var förövrigt en SUPER snygg kille där ;) haha! Okej, flera :P Det kryllade utav dom. Såklart skulle man se ut som värst då jag försov mig i morse och inte hann göra någonting x) haha!

Nu ska jag lyssna lite på Måns nya skiva, superbra. Därefter ska jag sova. Tar en fet sovmorgon imorgon sen blir det plugg hela dagen typ ;) Valde att vara hemma, skönare så!

Puss & godnatt! <3

KOMMENTARER


Men shiiit är det sant! Patrik Isacsson, shit jag hade blivit skitglad xD :D

Miss Ya

2009-03-26 // 13:25:17
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: