Bläää

Okej, det här har inte varit en kul dag. Inte nog med att jag bara har sovit typ 4,5 timmar inatt (SKAPLIGT trött) så fick jag även reda på att uppsatsen ska vara klar nu på fredag och inte nästa vecka. Ja hela klassen hade trott att det var nästa vecka, innan påsk sa de, och det är klart man tror då att det är nästa vecka...

Nu har jag massor att göra

*Uppsatsen
*Matteprov imorgon
*Historiainlämningsuppgift till onsdag
*Diktanalys
*Styrketräningspass
*Engelskabok som ska vara utläst till nästa tisdag
*NP muntligt i engelska nästa måndag...

Går jag natur eller? :O hahah jag är inte van med så här mycket nu x)

Nu vet ni vad jag gör resten av dagen! Ingen träning heller, fööör trött "/

Puss / J Lööördag <3

KOMMENTARER


U-S-C-H! Hatar att ha mycket att göra :S Stackare!! <3



Du/vi har iallafall lördag att se fram emot! Då ska vi inte tänka nått annat än EMD!! <3 :)

Lycka till med pluggandet nu <333

2009-03-30 // 18:20:32

men usch vad jobbigt! Ungefär så mycket har jag också att göra!

Man kan ju faktiskt tro att du går natur! x) haha

2009-03-30 // 19:33:00

Haha men usch då! :O

2009-03-30 // 21:05:57
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: