Rix Fm Festival

Ja i lördags blev det en sväng till Falun. Det var ju Rix fm festival! :D

Gratis buss blev det, tummen upp för det :D Kom dit runt halv två kanske och då gick vi runt och kikade lite i Upplevelsebyn. Träffade även Elin, Jessica och Alicia där (: <3
Klocka två blev det dags för Måns att signera och vi kom typ först! Såg ut som en slickad katt i håret för det började nämligen regna när vi stod i kön, men han var hur söt som helst. Kort och kram blev det!
Sen hämtade vi våra paraplyn och ställde oss nedanför lilla scenen och sjöng lite vackert till Måns låtar, och han sjöng med :P haha! Jag frågade även om han ville signera ett kort han hade där och det gjorde han såklart och gav ett till mig vid scenkanten, söten :D

Sen gick vi runt och tävlade. "MEKONOMEN, VI GÖR DITT BILLIV ENKLARE" haha, dock hördes det över hela Stora torget, men vad gör det? haha! En fin pin fick vi också "Star of Mekonomen" som vi stolt bar på våra jackor (a)
Klädde ut oss gjorde vi också, SÅ GRYMMA! ;)

Sen blev det introtävling med Snygg-Danne och Tommy (som jag tror gillar oss lite i smyg sådär va?) haha!
Alla vann en t-shirt och vi kunde alla intron x)
Jag: *räcker upp handen och skriker* Josefine!
Tommy: "Men du har ju redan vunnit en tröja så du får ingen mer :P"
Vi var på väg att gå när alla hade fått en tröja.
Tommy: "Men ni måste ju stanna och ge de andra suport"

Sen körde dom en sista låt och vi var de enda som kunde den.
Tommy: "Okej, säg ni framme i kör på tre"
Vi: "METALLICA, NOTHING ELSE MATTERS!"
Och såklart ar det rätt, haha
Självklart skulle jag få en tröja som var stor som ett nattlinne, men vad gör det :P Jag <3 Rix Fm står det på dom så fint :D

Sen blev det signering med Janet och Kim. Tog kort och så och sedan såg vi Star Pilots mitt på torget så vi tog kort med dom. Sen signering med dem och vi var först
Matte: "KOM, KOM!" :P
De signerade våra tröjor och sen gick vi tillbaka till Janet och Kim som också fick signera dom. Sen Fun box på Sibylla och en mycket trevlig pratstund med killen som jobbade där. "Jag är byns sista raggare. Ikväll åker brylkrämen på allt" haha x) FRÄN! Efter det blev det Soundcheck och en pratstund, kort och autograf på tröjan med Anders. Sen tillbaka till soundchecket och Måns.
Jag: *hoppar och flinar*
Måns: *Gapar med munnen och hoppar* haha <3

Sen blev klockan 19 och allt började. Massa kul men lite död publik. Vid Måns blev det genast bättre! HAN ÄR SÅ SÖT! "Jag vet att några här framme kan låtarna så jag riktar mikrofonen till er" *pekar på oss* WOHOO! Måns lilla kör på Hold on. Massa ögonkontakt och han skrattade mycket, mycket när han såg hur mycket vi tog i! hihi <3

Sen hade vi lite kul bakom scenen efter hela festivalen och sen åkte vi hem. Eller först hämtade vi en kattunge, FY BUBBLAN VAD SÖT HON ÄR! :D <3

Massa puss på dagen <3


WOHO! Våra tröjor är helt klart snyggast :D (Check out Elin i bakgrunden också :P) <3


Massa fint folk! Maritzas händer ser ni längst till höger, för hon är massa fin också, även fast hon inte fastnade på bild x) haha <3

För fler bilder, gå in på min bdb! Ska lägga upp dem snarast! :)

KOMMENTARER


PUSS PÅ OSSSSS!<3

2009-06-08 // 17:32:53

får mjan tröjjor från rix iår igen, asså sånna dom kastar ut o så? :D

2009-06-08 // 17:58:11

Vad var det för tröjjor ni fick??

2009-06-08 // 20:37:38

Okej, vad kul. Men hade ni det skoj då? Men vi lär ses snart <3

2009-06-09 // 14:59:15

Okej, nej jag skojjade inte:P Vad kul. Vill oxå på det där men ingen att åka med eller sånt.Jo, det var väldigt kul

2009-06-09 // 20:55:14
Mariella

Grym dag! Puss på den <3

2009-06-10 // 18:13:53

massa bra på den dagen!



jag snor din blogg 8)

<333

2009-06-11 // 19:49:43
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: