R.I.P



Vad ska man säga liksom! Jag kunde inte fatta det först, ville inte fatta det.
The King of pop is dead! :'(
Visst jag är inte världens största fan, men hallå? Vem gillar inte Michael! han är ju grym!
Vila i frid <3


Förövrigt har jag haft 3 fett braiga dagar i Västerås som jag absolut kommer att blogga om senare!
Måns var hur bäst som helst. Robin Bengtsson uppträdde med Kim på Rix Fm Festival och Daughtry var magisk! :D
Nog är jag en lycklig person, men dock har jag blandade känslor inuti mig. Måns är för söt alltså, han vet vad han ska säga för att få mig att smälta och verkligen vilja spola tillbaka tiden!!!! Snälla, ge mig en konsert till va (a)

Godnatt på er
Love / J

KOMMENTARER


Ja ibland vill man bara spola tillbaka tiden och få vara med om allt igen! :)

PUSS PÅ BÄSTA MÅNS!

2009-06-28 // 13:52:28

R.I.P <33



Fett braiga dagar!! MÅÅÅNS :D <333

2009-06-28 // 17:52:05

Måns ska ha konsert på gröna lund den 14e aug, kom om du kan :D

och så ska han ju leda sommarkrysset också ;)

2009-06-29 // 01:15:53
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: