Helgen <3

Torsdag:

Kom fram till Västerås runt 15.30 och vi såg direkt Robin Bengtsson :D Träffade Jessica där (:
Gick till Star Pilots signeringen:

Mattias: Stannar ni tills senare?
Jag: Yes, det gör vi
Mattias: Bra, då ska jag spana efter er! :D
Jag: Ja gör det, vi står nog längst fram!


Sen blev det Janet & Kim signering, söta! :D Kände igen oss gjorde dom.
Sen gick vi runt, träffade Leeniz <3<3<3<3 och klädde ut oss och busade i upplevelsebyn. Var med på Quiz-tävlingen med Tommy och vann en t-shirt igen, en gul den här gången :D
Visade Tommy våran fina bild och han gillade den x)

Knäppte kort med Robin och hade kul. Sen vid 19 började det! Hade lite moments med killarna i Basic Element x) haha! Kollade på mig och jag tog i *tummen upp, smile* haha x)
Kim kom ut och jag fick en surprise, Robin körde "Three floors down" med honom! IIIIH!
Och Daughtry, no coments. GRYM! Han körde min favoritlåt, It's not over, *Happy* :D Massor med bra. Vi körde tom. en "One more time, one more time" och visst kom han ut igen! :D


 Daughtry                                                                          Hej, jag är fett med cool. Jag passar in i gänget x)

        
Typ världens snyggaste bild x) Martina knäppte fast Janet inte var klar x) Och visst är jag läcker? haha


Hej han är väääldigt lång! Lite roligt när han hukade sig, så kort är jag väl inte? x)
 Söt är han då, massor <3

Fredag:

Åkte till stan för att se Måns. Jag och Martina gick och letade shorts åt henne sen mötte vi Jessica vid scenen.
Satt där och rullade tummarna och fick se honom gratis, tummen upp för det! :D
Först såg vi honom komma med bilen, och sen vinkade vi till honom
*tittar fram bakom ett skynke och vinkar tillbaka* (kan jag säga mer än söt) haha!
Sen blev det lite intervju med honom och sedan soundcheck och redan då lite allsång!

Konserten var GRYM! Kan inte säga något mer, massa dans, prat och jag lovar, han kan bli stå-upp-komiker x) haha! Han såg precis ut som en sådan. Och han var lika söt mot oss som alltid. Kolla på oss jätte mycket och skrattar. Energibomb är vi x) haha! Vi är så fett bra där framme!
Signeringen blev inte riktigt som jag hade tänkt eftersom han hade så bråttom. Inge kort blev det :(
Men han var så söt!
Jessica: Jag dissade EMD för att se dig.
Måns: Grymt val (eller nått sånt)
Jessica: Det var hennes idé *pekar på mig*
Måns: Bra gjort *tummen upp* x)
*signerar våran fetaste skylt* (som jag inte vill säga vad som står på eftersom nån kan sno det)
Måns: Fan vad fin den var
Martina: Såg du vad som stod på den?
Måns: Jaa, jag tror det!
Jag: Vi snodde ju det från våran dikt vi gav dig... (fick inte prta klart :P)
Måns: Ja just det ja :)
*signerar mitt kort*
Måns: Kommer ni på någon mer spelning?
Jag: Jag vet inte, vi får se, jag hoppas det!
Måns: Ja, det hoppas jag med för ni är såå grymma längst fram :D
Martina: Jaa, vi ger gärnet (eller nått)
Jag: Vi brukar bli hesa efteråt
Måns: haha, jag med (:


sen blev vi iväg knuffade, taskigt värre. Och vi hade grymt tur, vi var nämligen de fem sista typ, okej det var typ 4 st efter oss men sen fick inga fler komma. Tur eller vad? :D
Sen hade vi mys efteråt med massa flumm och kort :D Och halva stan fick se våran skylt x)


Vi är fett snygga i våra SR P4 Västmanland kepor. De hade nämligen livesändning på "Sommartoppen nästa" och de kastade ut kepor. Grymma va? haha x) Bra i det där vädret iaf!


I väntan på en viss Måns & co.           
 
Måns diggar min kamera helt enkelt, eller kan det vara så att han diggar mig? HAHA


Jag älskar när han tar i! <3 Söten hyllade även Michael, kolla tröjan. Och även han fällde en tår :'( <3

Lördag:

Vi åkte till stan för att kolla runt. Hittade ett par söta mjukisshorts för bara 50 kr! :D
Jessica kom och mötte upp oss. Vi gick runt och kikade lite innan vi köpte jordgubbar och satte oss vid Svartån och myste. MASSA MYS!  Mobilblogg blev det och lite bus. Sen fick vi för oss att gå Lustiga huset, som var lite läskigt också x) haha! Men kul var det. Tydligen så skrek vi så mycket att Mariella och Jessica, som stod bra många meter ifrån eftersom de inte gick den, hörde det x) haha! Ojojoj vad roligt det var. Även det finns på film, men tyvärr ser man inte så mycket eftersom det var mörkt nästan hela tiden!
Åkte hem på kvällen och det var INTE kul. Vem vill hem när man har så roligt? :P


Detta är lustiga huset! :D                                                                        Kärlek <3


Om ni inte visste att jag älskar jordgubbar så ser ni det nu x) MUMS!

PUSS PÅ DESSA DAGAR! I LOVE YOU <3

För fler bilder kolla min bdb

KOMMENTARER


Grymt kul vi har haft!

Love you <33

2009-06-29 // 23:36:06

Härligt att höra=) Det är bara bra med mig med=)

2009-06-30 // 13:27:40

Snygg Måns ;) Mums mums :9

2009-07-13 // 21:09:29
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: