Hej sommarlov!

Fatta UNDERBART! Sista skoldagen avklarad. Massa mys. Lekte med klassen och sedan gick vi ut och åt med våra mentor. Fick även reda på att jag har MVG i Kommunikation OCH ULS och VG i Pedagogiskt ledarskap som kan höjas till MVG, FATTA NAJS!? <3 :D

Imorgon är det avslutning i aulan men vi behövde inte gå,så jag drar in dit till 11 istället och kollar när bror och Mariella tar studenten :D Förhoppningsvis så träffar jag Maritza och Martina där också, det måste vi ju göra :P Dock kunde ju vädret vara lite bättre, eller vad säger ni? BURR!

Resten av dagen gå åt att hjälpa till här hemma med allt som ska fixat! Hörs later on

Puss / J


KOMMENTARER


<3<3<3



haha, då mindes jag inte fel då ;p



Hoppas vi ses då ;)

2009-06-04 // 16:44:27

SOMMARLOOOV!! :D <3

2009-06-04 // 17:22:26

jag jag blir så arg på mig själv när jag är så glömsk, skulle ju skicka ett sms när jag kom tillbaka till stan. men så glömde jag.. som vanligt! jaa :) hoppas det blit fint väder bara. ska ni dit? :D <3

2009-06-05 // 14:16:38

ja de måste vi göra :) känner inte riktigt för att åka dit. men jag har bestämt mig för att åka ändå. och om ni kommer, blir det ju genast mycket roligate ;) :P haha. jag vet inte. åker ifrån borlänge halv tio typ. ni då?

2009-06-05 // 19:17:00
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: