Hej då! :D

Det här blir ett sista blogginlägg på några dagar. Imorgon drar jag nämligen iväg till Västerås! :D
Sitter och laddar med Daughtry-låtar och Måns gamla låtar ifall att liksom :)

Passar även på med lite reklam. För alla som ska på Peace & Love nu så kolla gärna in Frantic Sundaylördagen.
Min kusin spelar nämligen i bandet och de är tydligen väldigt kända i Uppsala (: Lite stolt får man väl vara, haha!
Dock är det inte min musiksmak, men de är bra på det dom gör! Kolla in dom vet jag! :D

Nu måste jag kila och packa och planera kläder, städa och you name it!
Det blir inte mycket solande för mig idag då jag ser ut som en tomat i ansiktet efter gårdagen, smart? Nej!

Ha det bäst!

Puss / J

KOMMENTARER


va coolt! :D



Fan jag känner mig dålig, kan varken Daughtrys eller Måns gamla låtar... :p

IMORRON!!! :D<333

2009-06-24 // 14:10:37

nejj men .. nejj!! :( du kan ju inte åka till kristianstad då!

då är jag ju inte där?! :o :(

för vi kommer hem från stockholm den dagen! :(

& kommer vi inte hem i tid så hinner jag inte dit, men å andra sidan kommer vi hem i tid så hinner jag dit .... & det är ju bra :D

men hur länge äru i skåne? :o :D

2009-06-24 // 20:40:27

Ska bli så jävla kul att se dig igen gumman! Har saknat dig något så otroligt! <3 Älskar dig

Bloggat om allsången nu också, :D

2009-06-24 // 22:06:45

vart ska ni vara då? asså i skåne dom andra dagarna :P :D

2009-06-25 // 13:04:38
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: