Avestafestivalen

Helgen har varit hur mys som helst. Systrarna kom hit på fredag kväll. Då hann vi inte göra så mycket utan Maritza gjorde sin otroligt kluriga matteuppgift som skulle vara klar den dagen. Dock skickades den in typ 20 min försent. :O haha x)
Gick och la oss vid typ ett.

Lördag

Vi åkte med bussen till Avesta runt halv två. Kom dit till halv tre. Direkt när vi kom så gick vi till lilla scenen där de hade Avestastjärnan. Ställde oss bakom juryn och då vände sig en kille om (som senare skulle visa sig att det var Amigo-killen, n vet programmet "Amigo, a-a-amigo" ) och sa "Tjena tjejer. Väntar ni på E.M.D. eller?" "JA" sa vi och tänkte var det så uppenbart? haha. Vi gick runt lite på marknaden och kollade sen beställde vi mat.
Efter det gick vi runt lite innan vi satte oss i skuggan vid scenområdet och myste. Vi knäppte lite kort och rätt som det är så säger crusing killen "Och här kommer E.M.D. mitt i alltihop" Vi flög upp och javisst. Där var E.M.D. bilen. Vi vinkade lite men tror inte att de såg oss. Sen var de bakom scenen hela tiden men vi ville inte vara för på så vi ropade aldrig :P
Sen myste vi med picknick och medan alla andra blev utskickade så fick vi vara kvar x) Ensam på området.
Sen satte vi oss framför scenen och kollade lite på Knut och Stefan :P Sen rätt som det var så kommer Mattias upp. Han såg oss och vinkade, och vi vinkade tillbaka. Sen kom Rongedal upp och soundcheckade och vi applåderade så där fint på 10 pers kanske x)
Helt plötsligt hörde vi även ett superkul skratt som aldrig tog slut. Jag fick såklart lov att gå och kolla, och gissa vem det var om inte en kille i Lillasyster x) haha! VILKET SKRATT! Gå in på www.eriksegerstedt.se där han filmade lite, men det var långt ifrån allt x) haha

Massa väntan blev det innan Rongedal kom ut vid typ 21.30 och spelade. Sen efter dom var det ÄNTLIGEn dags för grabbarna att komma ut och köra! Men MAMMA MIA vilket tryck det var. Jag blev tokig och sa åt dom flera gånger och höll ett tag på att få panik för jag trodde att jag inte skulle kunna andas tillslut. Men 10 min in i konserten så lugnade de ner sig. De körde många bra låtar, dock inte så många av sina egna. Men Mattias körde sin kommade singel som jag fullkommligt älskar och Erik hade världspremiär för sin kommade singel! SUPERBRA! Hur fin som helst! "So if I say I love you... nanana" <3

Efter konserten så ställde vi oss och busade lite. Just ja, vi träffade även på Elin och Alica m.fl. Mys! Sen såg vi att killarna hade in liten minisignering så man fick ställa sig och trycka fram sig för att få en autograf, kram eller kort eller bara säga något litet ord. Erik fick vi tag på som signerade mitt autografblock :P Matte fick vi även tag på så vi knäppte kort och jag slängde även iväg ett "Ni var jätte bra idag" :D
Sen stod vi och busade och jag tror folk trodde vi var fulla. Kan ni tänka er hur vi höll på då? haha!
Sen kom pappa vid ett typ och vi åkte hem och sov.

Söndag

Vaknade runt 11.30 och vi smed lite planer inför sommaren. Kollade upp vad det skulle kosta att åka tåg och även lite andra priser. Sen åt vi frukost och sen blev det mat och efterrätt. Sen satt vi ute och myste innan de skulle åka hem :( Men nu är de förberedda för Uppsala så nu får vi se om det blir av eller inte x) HOPPAS !


Mys i väntan på E.M.D.                                                                             Jag fullkommligt älskar denna bild :D haha

 
Amigo! ;)                                                                                                      Bröderna Rongedal


Danis <3                                                                   Jag menar, kan man något annat än älska denna bild? <3


Eriko <3                                                               Tack och hej! Fast det blev ju såklart ett extranummer, Baby Goodbye <3


Här tar vi i! Nej vi gör oss inte till som man kan tro, vi sjunger för fulla muggar bara :D Och det gula i mitt öra är en öronpropp, inte vax x) haha


GO! <3                                                                                      Mattias och Me :) Ser ni mitt blonda hår? :P

Massa puss på helgen! TACK, JAG ÄLSKAR ER SÅ JAG TROR JAG SPRICKER! <3

KOMMENTARER


Jaa den e bra =D

2009-06-01 // 18:17:57

Hoppas du hade det kanon kul under helgen:)

2009-06-01 // 19:24:37

Söööötnooooooos så fin du är människa! <3<3<3<3<3<3<3



Svar på kommentar: Tack jo visst är skivan bra! Älskar den.

Ja Kevin var hur underbar som helst.



Jag och en kompis stod utanför och väntade på att komma in och så:

Jag - Är inte det Kevin? (Pekar diskret)

Hon - Jag vet inte, ser ut som det.

Jag - Men där är ju Sofia.

Hon - Men det ÄR Kevin

Kevin - (Pekar på oss) Heeeeej Kram Det var längesedan, jag har saknat er.



* såååå himla sjukt underbar är den mannen. Ska lägga upp lite bilder senare i veckan, har så sjuuukt mycket nu fram till studenten, och dagen efter studenten ska vi åka till landet och se HEAT.



Shit mycket nu!



Saaaaaaaaaaaaaaaknaaar diiiiiig <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-06-01 // 19:48:53

<33333 Underbar!!

Love you!

2009-06-02 // 15:20:54

TACK <3 vet inte vad jag ska säga mer.. I´ve run out of words..

ÄLSKAR DEJ SÅ JAG BLIR TOKIG <3

2009-06-02 // 17:00:00

Vad bra:) Jag hade det kanon bra i Trollhättan:)

2009-06-03 // 17:13:48

Jag hittade en morsdag pressent som var då en ljuslyckta. Sen var det juh konfirmation man var å kollade på då:)

2009-06-03 // 20:12:14

riktiga sommabilder ni knäppt :) kul och höra att ni hade det kul på konserten !

2009-06-04 // 19:29:26

E.M.D är så bra! :) Var på hamnfesten i Trelleborg och såg dom. Ska se dom nästa helg också :D

2009-08-07 // 16:57:53
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: