Igår/idag

Igår var jag som sagt till Leksand för att kolla på E.M.D.
Vi kom dit runt 17.15 och vi satte oss där för att vänta på killarna som skulle komma klockan 19.00 (dock kom dom 19.30 istället)
Vi gick runt och kollade, gick en tipspromenad där vinsten var två biljetter till Melodifestivalen (direktsändningen) och hade lite kul! Vi skrev även dit E.M.D. på våra t-shirtar (jag fick en i födelsedagspresent av systrarna med ett E.M.D. tryck, TACK).
Sen gick jag och Martina ut en sväng. Utanför hade dom isskulpturer och jag ställde mig bredvid en och posade precis som skulpturen gjorde, trodde jag. Nej då kom det fram en kille runt 40 årsåldern kanske och sa "Böj ner andra knät mer"
Jag: "Men jag kan inte"
Killen gick fram och drog bak mitt ben så jag trodde mina byxor skulle spricka och jag skulle ramla, böjde på mitt ben och hade upp min arm så jag stod likadant x)
När Martina hade knäppt kortet sa han "Jag måste säga att du har mycket snyggare ben än vad han har. Kolla bara, jag har aldrig sett någon ha så tjocka vader!"
Sen snackade vi lite. Han frågade om vi kom därifrån, frågade vilken linje jag gick och så frågade han
"Hur många ben har kroppen?"
Vi: "Ingen aning"
"Två!" DAAH! haha, dåligt!
Han: "Vilken är den största cellen då?"
Jag: "Hjärncellen kanske?" haha
Han: "Huden såklart! Vet du hur många hjärnceller man har då?"
Jag: "En?" hahahahahahah! NÖT!


Ja sen snackade vi lite innan Martinas mobil ringde så då sprang vi in och på vägen halkade Martina och sen var vi framme vid scenen. Tillslut kom grabbarna och sjöng och pratade och sen svicsh så var dom borta igen och vi hann inte träffa dom och ge dom presenten, så ni får inte veta vad det är för något än! Förhoppningsvis så träffar vi dom imorgon!


Min första goodiebag :D                                                                   Världens bästa pojkar
 
 
Tre sånna här tog jag också :)                        Min snygga t-shirt :D


Idag är ingen vanlig dag, idag är min födelsedag, hurra, hurra, hurra!
Jajamensan, ni läste rätt! Grattis på mig :D

Så idag ska jag städa, fixa mig och sen kommer släkten vid 18 och firar mig! :D TJOHO! haha!

Och föresten så fick jag ett svar av E.M.D. på en chatt idag :D


KOMMENTARER


Grattis igen darling .. Kanske slår en pling senare ;) ..

Vad var det i goodiebagen? ;) <3

2009-02-20 // 14:54:47

hehe, jaaa naturligtvis ska vi göra det :)

2009-02-20 // 16:39:39

Grattis på födelsedagen! :D

2009-02-20 // 16:42:10

Snygg töjjan va på dig :D <3

2009-02-20 // 17:20:20

GRATTIS och TACK för igår! Sypermys även om vi inte hann träffa boysen... ;)

2009-02-20 // 23:30:30
Anonym

grattis sötnosen <3

jag skulle inte kunna få en såndär heja Emd i melodifestivalen? (A)

2009-02-21 // 12:37:36
Leeniz

ooops det var jag som skrev inna om emd saken

2009-02-21 // 12:37:59
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: