Juldagen

Gårdagen var väldigt mys.
Dagen spenderades hemma hos mormor & morfar med massa god mat och trevligt sällskap :)
Självklart kollade vi på Kalle Anka det första vi gjorde, även fast man vet exakt vad som händer så är det en tradition :)
Efter mat och många spaningar efter tomten för de smås del så blev det tillslut julklappsöppning. Detta år var inte många klappar, men det var mycket ändå, bla. pengar till en laptop (som jag spanar efter för fullt och ska kika på en imorgon), en pyjamas, söta tofflor, ett skärp & ett halsband.
En melodifestivalsbiljett och en bok hade jag fått före.

Jag är mer än nöjd, jag hade absolut inte räknat med att få en dator, det senaste jag sa till pappa var nog den 23e då han påpekade att jag skulle haft en egen dator. Själv sa jag att det inte var någon idé att önska mig en då jag inte skulle få det i alla fall :')

Bilder kommer!
Imorgon blir det att trängas bland allt folk på mellandagsrea (fårga mig inte vad jag håller på med, jag tror själv jag har en skruv lös som går ut första dagen :P)


Hur söta är inte dessa? Och underbart sköna!

KOMMENTARER


Har du hittat någon fin dator? :)'

2009-12-25 // 20:48:32

Jag tror jag ska komma med skruvmejsel och skruva fast din lösa skruv! hahah xD

2009-12-26 // 00:35:25
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: