Onsdag

SNAAART LOV!

No more homeworks, så skönt!
Imorgon går jag till 12, sen drar jag hem till systrarna direkt och sover över där :D
På fredag åker jag till farmor och firar henne, så ni hör inte något mer från mig fören på fredag kväll.


Dagar kvar till Cypern: 6!!!
Jag och Matilda gick en sväng på Kupolen för att hitta mjuuka shorts, x)
Sen åkte vi vidare till Ica Maxi och handlade tandkräm och tvättmedel tillsammans, jajamensan, här är vi ekonomiska ;)
Nervös? NÅGOT!

Puss / J


Gamla goa tider när man var blond. På väg hem från en underbar dag i Västerås <3

KOMMENTARER




<3



2009-04-08 // 19:29:21

haha asså jag såg inte att det va jag först :o haha

<3 jag ba "vem e det?" haha xD

2009-04-08 // 19:33:19
wilma

Trött på att hitta sist till alla gratissidor då poänggränserna är löjligt höga och det är omöjligt att värva folk eftersom alla redan är medlemmar? Då är http://www.freestreet.se/?r=1545 sidan för dig!! Den går till på samma sätt som alla andra sidor, men eftersom den är ny och inte har så många medlemmar går det jättelätt att samla ihop poäng! På en vecka har jag redan fått ihop presentkort på 800!(300kr (770poäng) plus en extra bonus på 500kronor som ALLA med mer än 950 poäng innan sista april får!!Det har jag ALDRIG lyckats med på någon annan sida. Passa på och bli medlem du också innan alla andra hitar dit och det blir svårare! Dessutom hinner du ju vara med i utmaningen att få 500kronor extra i bonus!

2009-04-08 // 20:01:05

<3333



jaa då måste vi fira! :) <33

2009-04-10 // 21:28:13
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: