Måndag+ lite bilder från lördags, enjoy!

Sorry, det har blivit dåligt med uppdatering de senaste dagarna!
Ska ta och skärpa mig nu... Men skola och allt går ju som sagt före bloggen :P

Hade NP i engelska idag, muntligt. Det gick nog bra, det känns bra ialla fall. Pratade på flytande även fast del två var lite krånglig. Man fick välja fyra ämnen utav kanske 15 st, och då skulle man inte prata om t.ex. skolan om man tog det ämnet utan då skulle man prata om med vilka man pratade om skolan med, hur man pratade och om man förändrades beroende på vilken man pratade med, inte det lättaste kanske när man inte tänker så mycket på hur man pratar :P

Nåja, ikväll blir det pluggning på idrottsprovet...
Och självklart kolla igenom bilderna från i lördags. Jag väntar fortfarande på videorna, haha!

Ska föresten blogga om dagen också, men det gör jag sen när jag har mycket tid, fö rjag lovar, om jag ska ta med hela dagen detaljerat och hela konversationen, så lär det ta upp en hel del av bloggen x)

Men jag kan bjuda på en bild på mig och Erik, mig och Matte, och mig och systrarna ialla fall :D

Puss / J



"Värsta paparazzin" <3                                                  "Vad söt du är. Tack snygging" *Kraamkort* <3



I love you, from the bottom of my heart <3

KOMMENTARER


Vad söta kort :)

<3

2009-04-06 // 17:42:27

haha det kommer bli 1m långt om du ska ta med alla detaljer, haha x)



söööta kort!!

Love you tooooo! <3333

2009-04-06 // 20:50:44

vad var det för "tema" eller vad man säger på NP:n i engelskan? ;) <3

2009-04-07 // 09:30:33

Ja påskbord fick vi :D

så dåligt tycker jag, jag tycker man ska få det dagen då man slutar xD haha

2009-04-07 // 17:19:37

så söta bilder! <3

2009-04-13 // 02:12:33
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: