Helgen

Fredag

Träffade systrarna på Kupolen för att leta efter en present till Erik. Fick reda på att v fick åka till V-ås också.
Lite utklädning på Timarii hann vi med tills vi blev tillsagda x) haha! Och massa bus och kort ute (:
Sen åkte vi hem och fixade Eriks present, as bra x) haha! Sen kom deras mamma och frågade om vi inte ville åka då istället, visst sa vi och då var det bara att skynda sig med allt och hem och packa. Vi kom dit vid ca. 22.30 och då var det i stort sett bara att sova (:

Lördag

Vi åkte till Meda Markt till 10, då dom öppnade :) Erik skulle komma klockan 12, och resten av artisterna sen.
Såklart blev Erik försenad en kvart x) haha! Men när han väl kom så fick vi välja om han skulle sjunga 2 hela låtar eller flera korta, vi röstade på flera korta och så blev det!
Och typ bara jag som kunde Chariot , haha!
Signeringen blev väldigt kort eftersom han hade bråttom. Men vi gav iaf honom presenten..
Erik: Nämen, vadå? Är jag en sån hä ond kille? Nääh
Martina: Aah x)
Jag: Du måste kolla baksidan också
Martina: Det står "Du är så jävla bra" (:
Erik: *flinar* "Vad söta ni är, tack!"
Martina: "Ska ni köra Youngblood imorgon eller?"
Erik: "Jag vet inte, vi har ju aldrig kört den live"
Jag: "Men då kan det ju bli premiär i Borlänge"
Erik: "Kanske det, man kan ju göra en grej utav det"


Sen lite mer bla, sen gick vi ut och då kom han ut och åkte iväg med sin coola vita bil!
Sen gick vi till Max och åt, en målarbok fick man också :D
Vid 17 tiden gick vi tillbaka och då var det Shirley Clamp  och Lili och Susie på scenen, och efter det blev det Johan Palms tur. Vi ställde oss vi scenen men vi passade verkligen inte in vid scenen så vi ställde oss på sidan om, och shit vilken kaos! Tjejerna hyperventilerade och grinade innan han ens hade kommit ut på scenen, patetiskt säger jag bara. JAG skämdes x)
När han signerade så gick vi fram till scenen för att kolla på Star Pilots som skulle komma, lite besviken blev jag då dom bara dansade typ. Sen kom älskade Kevin in på scenen vid ca. 17.45 eller nått. Han körde "With every bit of me" och "Street lights" och sedan fick han gå ut och signera eftersom de stängde 18.00.
Vi ställde oss på sidan om och snackade lite och sjöng, vi kom in på "The last words" och Kevin bara: "Jag känner igen låten"
Vi: "Det borde du göra" haha!

Sen gav han oss tuggummi och vi pratade lite mer och han frågade hur vi mådde och flinade lite till oss emellan åt. Vi var ju så smarta så vi hade glömt hans skiva hemma så vi ställde oss sist i kön med våra autografblock när den nästan var slut. Då fick vi prata lite mer med honom och han kände igen oss. Knäppte kort med honom och även på Kevin Borg bilen x) Vi stannade kvar tills han skulle åka men då ville han ta en gruppbild med alla som var kvar så Sofia fick ta kort på oss, "Kevin United" haha, mys <3
Sen åkte vi hem till kära Dalarna igen efter att vi ätit.

Söndag


Kom dit till 11 och fick en bra plats. Träffade lite fina människor där och vi målade lite i våra målarböcker medans vi väntade x)
Vid 14.00 kom sötisarna och vi skulle självklart köra vågen som de ALLTID gör i Kupolen. Men det blev ju inte så bra, bara de vid scenen som var på x)
Erik spelade lite på pianot och Danny började sjunga den här i Snövit när Blyger ska sjunga, så han spelade blyg "Jaa ehh hihi" "Jag fånade en räv en dag.." Den. Söt <3
Sen körde de efter en liten diskussion "Förra årets låt" Jennie let me love you , Alone & "Bäbis hejdå" Lite kul att han sa så för vi har alltid kört med det x) haha
Erik hade solglasögon på sig. Danny: "Vet ni varför Erik har solglasögon på sig?" Erik: "ja det är för att jag är lite trött under ögonen" Danny: "Ne, de strålar som solar haha x)"
Sen blev det en sväng med Saturday night under intervjun (: Och "Figaro, figaro, figaroo" haha
När vi körde Baby Goodbye så svängde vi med armarna, och då kom Erik emot mig och stannade och kollade på mig och hade sen upp handen. Jag fortsätter med svingadet och fattade inte vad han höll på med fören efter en stund. Så då bara *high five* haha x) Seg. Söten <3
Vi stannade kvar vid scenen eftersom det var sån fruktansvärt lång kö. ochd å kom Tomas fram till oss (han som presenterar dom)
Tomas: "Ni har inte flyttat er ett steg."
Vi: "Neej, vi orkar inte ställa oss i kön" x)
Tomas: "Hur många signeringar har ni varit på?"
*Kollar på varandra "Jag vet inte, en del" haha
Tomas: "Var ni här sist jag var här, med Kevin?"
Jag: "Jaa, vi var i Västerås igår också"
Tomas: "Var ni? Pratade jag med er då?"
Jag: "Jaa, lite"
Tomas: "Det kommer jag inte ihåg! haha, men jag känner igen er, det gör jag! Så då såg ni Johans fans då?"
Vi: "Jaa!"
Jag: "De var ju helt sjukt, liksom *härmar*
Tomas: "Jaa, jag ville bara spy när jag såg det!"
HAHA! Lite mysig pratstund sådär... x)

Vi stod nästan sist i kön till signeringen.
Erik: "Ni är lika vackra som vanligt <3" Han fick sin present - ett kort på honom med en dikt på. "vad söta ni är" :)
 Erik:
*kollar förbryllat efter mitt namn på skivan* "Gör det något att jag inte kommer ihåg vad du heter?" *Sorgsna ögon*
Jag: "Neej"
Erik: "Huvudsaken är ju att jag känner igen dig" *Glaad*
Jag: "Jaa, precis :D" *Erik tänker lite till och kollar sedan på mig*
Jag: "Josefine"
Erik " Josefine, så var det ja, du är lika söt som vanligt"
Jag: "Tack, du också"
Lämnar sedan fram ett kort på oss när vi kollade på melodifestivalen.
Erik: "Ni ser lite galna ut"
Martina: "Vi var galna x)"
Jag: "Jaa, ni vann ju, eller nej inte vann men gick vidare!"
Danny: Det var i Leksand va eller?
Martina: aa
Danny: Det måste ha varit skitkul att kolla på det tillsammans. Jag hade också velat titta men jag fick inte :P
Martina: Men du var ju där...synd för dig :P

Sen sa de lite mer, om nån fotbollsspelare, haha
Danny fick också sin present och läste dikten. Han tyckte den var skitbra haha x)
Danny: "Dance" x)
Jag: "Jaa, vi kom inte på något som rimmade på fans"
Danny: "Haha, men den var ju jätte bra ju!"

Jag: "Jag vill ha en kram"
Danny: "Nej, vi har slutat med det" *fliin och kramar mig* haha
Matte fick också sin present. Han kommenterade kortet "fin bild haha, var det i Gävle?, Snygg keps samma som nu" Sen krama vi de och knäppte kort. Sen gick vi tillbaka till Erik och knäppte kort med honom och han var verkligen SUPERKRAMSJUK! <3 "jag är så kramsugen idag, förlåt" hahah x) söööööt <3
*Knäpper kort med honom och efteåt står han och håller om mig aslänge. *myys* Sen får jag lov att gå därifrån.
Erik: "Tack sötnos"

Sen sa vi hejdå :')

Efteråt sprang vi ut men det var så mycket folk som var där så EMD gick rakt in i bilen och åkte iväg. Och vi ställde oss på sidan om för vi ville inte vara för på, så vi gick bort!
Sen åkte vi hem! :)


Kramig som sagt <3

KOMMENTARER


mysig dag!! :) <333

2009-04-28 // 17:19:50

Mysig dag. Lär göras om <3

2009-04-28 // 18:27:32
Anonym

Haha, synd att du inte fick en sån bild xD Men hade ingen anning att han gjorde så på bilden förutom bara handen haha.

2009-04-28 // 19:20:53

Erik var verkligen kramgo :)

2009-04-29 // 08:27:06
Gabriella

Åh så söta foton:D

Jag ska träffa dom nästa vecka,LÄNGTAR:D

2009-04-29 // 23:11:23

Men gud vad kul att träffa EMD!! vill också göra det :(

2009-05-06 // 19:54:30
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: