Lista

Tog en paus från städandet (som verkligen behövdes) men jag har inget att skriva så det får bli en lista. Enjoy! ;)

om skolan :
Går du i skolan? Yes, första ring
Har du någon gång skolkat? Nej faktiskt inte (: I'm a good girl!
Har du varit i skolan idag? - På en söndag, skulle inte tro de!

Telefon/Mobil:
Vem ringde du senast? Marcus
Vem ringde dig senast? Marcus
Vem sms:a till dig senast? Marcus
Vem sms:a du till senast? Marcus där med x) haha

Övrigt;
Är du hungrig just nu?  Ja lite smått, men det är snart mat!
Vad är klockan nu? 14.43
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? Bara bloggen

Kläder;
Har du fler än 4 linnen? Ja
Har du fler än 3 jeans? Ja
Har du fler än 5 tröjor? Ja
Har du någon märkes väska? Ja
Har du en vit bh/topp? Ja
Har du en svart bh/topp? Ja
Har du märkes jeans? Ja
Har du märkes tröja? Ja (Någon mer än jag som tycker det här börjar bli tjatigt?)
Var brukar du handla kläder? Mest på Vero Moda, Ginatricot och H&M, men även på andra ställen.
Smink & Hår;
Använder du mascara? Ja
Andvänder du Wax? Nej
Använder du kajal ? Ibland
Använder du hårspray?  Inte så ofta, det sliter på håret. Men ibland!                                                                                       Använder du volymspray?  Nej
Andänder du mousse? Ibland
Använder du deodorant? Absolut!
Använder du parfym? Ja
Använder du ögonfransböjare?  Nej, mina är böjda naturligt (:
Använder du täckstift? Jag använder mineralpuder och kan därför använda det som täckstift också, men ibland kan jag använda concealer.
Använder du läppglans/läppstift? Ibland
Noppar du ögonbrynen?  Yes, de gör jag
Uppsatt hår eller hängande? Det beror på vilken hårdag man har!
Plattar/lockar du håret varje dag? När jag känner för dig så ja, men inte så ofta
Duschar du varje dag? Ja, om inte så varannan.

Har du;
Glasögon/linser? Nej
Piercing?  Bara i öronen
Syskon?  En storebror
Jobb? Nej
Rymt hemifrån?  Räknas det när man var liten och arg på sina föräldrar? I sånna fall så har jag rymt till Mörka skogen men kommit tillbaka efter någon timme x)
Färgat håret?  Ja de har jag
Hållit ett nyårslöfte?  Jag brukar inte ge några nyårslöften men ett som jag faktiskt höll var att sluta äta godis i ett år :D
Sagt att "jag älskar dig" till någon?  Jaa! Det kan aldrig sägas för ofta!
Brutit ett ben?  Nej, aldrig faktiskt!
Tappat bort dig i din hemstad? Neej, det går ju nästan inte x) haha
Sovit en hel dag? Nej inte en hel dag, men länge!

Brukar du;  
Titta dej själv i spegeln? Jaa, varje dag
Drömma mardrömmar? Ibland
Sminka dig?  Jaa, men inte varje dag, men oftast :P
Klä dig i svart? Ja det händer väl. Det är en sådan bra färg som passar till nästan allt!                                                             Gå till kyrkan? Nej, gick förut.
Hata folk? Nja, hata låter så hemskt :P Men det är klart att man inte gillar vissa personer men hata skulle jag inte säga.
Lita på folk?  Jaa!
Skratta när nån ramlar? haha jaa, om det inte är något allvarligt fall så händer det :P Ibland går det bara inte att hålla sig!

Övrigt;
När är du Född: 20/2-92
Hur mår du idag? Bra, lite småtrött bara
Vad har du på dig en ledig dag hemma: Mysbyxor och en stor t-shirt eller tröja oftast, myyyys!
Favoritfilm: The Notebook och A walk to remember är några av favoriterna. Men jag gillar många filmer
Har du barn: Nej, inte än :P
Smeknamn: Josse, Jossan, Korre ;)
Favoritfärg: Blå, rosa, grön, svart, vit
Har du varit kär: Ja
Favoritlåt: Oj, va svårt! Jag gillar så många. Men för dagen, So What med Pink. (Hörde den nyss :P)
Godis: Choklad och bubblisar har jag svårt att motstå!
FavoritResemål: Thailand och USA
Favoritblomma: Hm, rosor och orkidéer tycker jag är fina :)
Senaste sjukhusvistelse: Det var ett tag sen!
Favoritdricka: Hm, de är nog vatten eller mjölk. Och juice är också gott!
Vilken färg på väggarna i ditt sovrum: Vit med svart fondvägg :P
Vad gör du när du är uttråkad: Sitter vid datan eller tvn för det mesta. Poppar musik!
Nagellack: Det brukar användas flitigt. Just nu är det fransk manikyr på dom :P
Husdjur: en hund och 2 katter. Eller antagligen bara en för Puff gick ut för 2 dagar sedan och har inte kommit tillbaka. Antagligen mådde han dåligt. Kanske inte har sagt att vi fick åka in med honom yttlerligare en gång innan han mådde bättre, men nu vet jag inte :'(
Skostorlek: 38-39 beroende på vad för skor det är
Favorit pålägg: Ost och Sallad, mums!
Vilken är den vackraste meningen: Jag älskar dig
Är du Internetberoende: Nej, inte precis. Men jag kan erkänna att jag sitter här rätt ofta :P
Gillar du snö: Nja, jag är inte direkt ett stort fan av vintern med tanke på att jag har dålig blodcirkulation och fryser väldigt lätt. Men snö är mysigt och det är ett måste vid jul!
När köpte du något åt dig själv sist: Igår, 2 Alone singlar och en cola, haha!
Vilken film såg du på bio senast: Mamma Mia med mamma och moster (Y)
innerstad eller liten ort: Jag vet inte, jag har aldrig bott i en stad så man kanske skulle testa på det?


KOMMENTARER


Tack själv <3



det MÅSTE bli nästa vecka! om mamma säger nej så är det bara att se ledsen och besviken ut, då brukar det funka.. det har funkat 2ggr iallafall! hahah :p



pussss <3

2008-09-21 // 18:25:56

haha, aa kanske det! ;)

2008-09-21 // 18:57:49
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: