Markus & E.M.D med systrarna M :D <3

OMG vilken dag!!! Det började med att vi åkte hemifrån klockan 11.00 och åkte iväg till kupolen. Där träffade jag syskorna söt och där stod vi i ca. 3 timmar innan det var dax. Men jag orkade inte stå nå mer så jag och Martina satte oss på golvet tills Markus kom in och sjöng sin nya låt "If you don't mean it" vid ca. 13.30. Efter det skulle han signera men vi gick inte upp för då skulle vi fölora våra braiga (?) platser. Sen vid ca. 14.00 kom ÄNTLIGEN E.M.D in. Eller tyvärr var det bara E.D idag för Matte kunde tyvärr inte komma. Massa jubel och dom körde "Alone", "Jennie let me love you" och "All for love". Dom fick även lov att testa vågen på alla tre våningarna (bilden nedanför där dom höjer armarna) som dom gjorde sist dom var där. Och vet ni att det var just här för ett år sedan som dom kom på idén om att starta en grupp :D De sa dom också! hihi. Sen var det var dax för signering. Där fick vi stå i en superlång kö i över en timme innan vi kom fram och gissa om att min rygg har sagt ifrån nu :O Så vi turades om att gå fram till scenen och knäppa lite kort och när jag gick dit så hade Danny ner stolen bakom scenen så han fick lov att klättra ner och hämta den x) Iallafall så kom vi fram dit och pratade lite. Danny ritade ett superfint skägg och en krona på dig själv så jag funderar nästan om han ska bli konstnär! Och när Mariella skulle krama Erik så slog hon ut hans kaffe x) hahaha! Superroligt! Sen stod vi där och Martina bara "Vi stoppar ju hela kön!" Jag bara "Ja, men de gör inget" Danny bara "Nej de gör absolut ingenting :D" haha! Sen gick vi ner för att vänta på att få ta kort med dom för de skulle ta så lång tid att göra det uppe på scenen annars. Men vi stod där i nån minut bara sen gick vi och köpte en till singel (Alone som för övrigt släpps på onsdag) och gick upp igen. Erik bara "Hm, va hette du nu igen, åååh jag vet ju de!"
Jag "Josefine"
Erik "Just ja! Så va de ja, jag visste att det var något på J!" Så sööt! Sen blev de kram igen och så kom jag till Danny och han bara peka på mig och sa "De är ju du igen!" haha! Så söta! Så blev de kram igen och sen gick vi ner och väntade på att dom skulle komma så vi kunde ta kort. Och yes, jag fick kort på båda två :D Men inte Maritza och Mariella tror jag. Så efter det så gick vi ut och skulle vinka av dom och då blev det en kram av Danny och ett kort till. Men sen skulle dom åka men Erik kom och kramade alla utom mig, sen vände han sig om och bara "Men du ska också ha en kram" Så fick jag en och sa "Sköt om dig"
Jag "Det samma" Sen brumma dom iväg och vi vinkade hejdå! Sen var det roliga slut. Men det höll ju ialf på i ca. 4 timmar (: Sen efter det så kramade jag M, M och M innan jag åkte hem!
Och nu sitter jag här och fixar bilderna. Hoppas bara nån av systrarna loggar in så dom kan skicka bilden på mig och Erik och Danny :)

3 kramar och en bild med Erik och 2 med Danny är väl inte så illa va? :)

TACK DANNY, ERIK, MARKUS OCH BRUDARNA FÖR EN UNDERBAR DAG :D <333

             
                                                                                                                                                             När Erik spillt ut kaffet x)
 
            SÖTNOS!

Nå bilder på mig och dom får vänta, har bara en ful på mig och Danny x)

KOMMENTARER


Du verka ha haft det jättekul :D har aldrig träffat E.M.D ja :P



pussis

2008-09-20 // 20:29:25

åh, mys dag!:)

har du sett dom många gånger?

jag&mina 3 bästa kompisar har träffat honom 18 gånger. :')



visst, säg till om dom kommer upp på bloggen!:D

2008-09-20 // 21:41:24

det var verkligen en rolig dag förutom att jag råkade välta ut Eriks kaffe på mig och han.

Gud så pinsamt!



Hoppas du får åka till Västerås.Vi har frågat våran mamma men hon har inte gett oss nått riktigt svar.

2008-09-20 // 23:49:22

Tack för en grymt bra dag spenderad med dej! <333

Nästa vecka blir det förhoppningsvis Västerås ;)



pusss <33

2008-09-21 // 00:27:53

Fan vilken kul dag du verkar ha haft.

Hoppas jag får lite moment med killarna på Fredag:)

2008-09-23 // 12:12:28
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: