Snabbis!

Jag har inte mycket tid just nu. Träffade ialf Mändy på stan idag :D Trevligt värre! Förhoppningsvis så ses vi imorn och på lördag också :D Snacka skit med den bruden är underbart ;) haha!

Nu ska jag iväg på match, eller jag ska tyvärr inte spela men jag ska kolla och grilla hamburgare. Låter inte det kul? (a) haha! Väntar bara på att bror ska komma hem så vi kan åka upp dit! Sen ska jag plugga lite engelskaglosor också. Inte så kul om jag säger så! Men sånt som måste göras!

SNART ÄR DET LÖRDAG <3

Puss / J

KOMMENTARER


Jag mår väl bra, fast huvudvärken vill inte försvinna.. den kommer lite då och då :S

men aja, jag lever och SKA se EMD på lörda!!! ;):D



pussss, ses snart!!!! <33

2008-09-18 // 21:58:54

Taack ssåå mycket!

vad händer i helgen?=)

2008-09-19 // 08:02:53

Vi mår väl hyfsat bra :)

see you tomorrow!! <33

2008-09-19 // 18:47:44
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: