I'm tired on a Wednesday!

Hemma från skolan, fast det har jag väl varit ett tag då :P
2 lektioner idag + sovmorgon, soft! Hade idrott idag och sprang 2 km på 9.50 tror jag. Jag är faktiskt stolt med tanke på att jag sprang ca. 2 min fortare än förut, jag hade håll och var hungrig, jag hade extremt ont i vaderna. Så jag är helnöjd! Slutade 13.40 idag så då vandrade jag till pappas jobb och satt där och gjorde lite läxor innan vi åkte hem.
Nu är jag heeelt slut så jag ska lägga mig i sängen med min nya frida tidning som kom på posten idag. På tal om posten så kom min väska idag. Mamma beställde nummer från Amelia och då fick man en väska. Den var faktiskt fin. Lägger upp en bild sen när jag har ork.
Nu väntar sängen!

Puss / J


KOMMENTARER


Checka in min blogg och skriv vilken färg som du tycker passar mig bäst!

Kram =)

2008-09-17 // 19:15:33

Var har du tagit vägen?

2008-09-17 // 20:16:45
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: