Hallelåja (?)

Nu har jag ÄNTLIGEN ett fint skåp att kasta in min väska och mina böcker i :D <3
Idag har jag lekt med tvåorna hela förmiddagen. Okej, inte bara jag utan hela klassen :P Det var skitkul! :D
Sen har jag haft idrott som jag inte alls ansträngde mig på. Har ni någon gång testat på att kasta spjut? Jag kan lova att det är svårt. Det var dock första gången för lilla mig idag men ändå. Spjutet la sig platt ner och gick inte alls i en fin båge!

Ikväll ska jag iväg på möte med fotbollen. Nu ska vi tydligen inte till Italien har jag hört utan det blir visst Portugal istället. Men jag klagar inte även om jag hade velat sett Italien med mina egna ögon. Någon träning blir det dock inte med tanke på min retliga hosta som kommer smygande lite då och då, speciellt när jag anstränger mig.

 Jag veet, mörk bild! Men ser ni den fykantiga saken? Det är höjdpunkten med skolan, haha x) Nej men jag kan lova att den är rolig :D


Föresten så kan ni kika lite längre ner på sidan där jag lagt upp några blider från i lördags <3

KOMMENTARER


J u l i a A m a n d a http://juliaamanda.blogg.se/

Kul att du gillar den :] Italien är underbart! men Portugal är säkert inte helt fel det heller.

2008-09-10 // 18:07:16

haha vi fick också kasta sjut fast jag testade aldrig :D haha!

2008-09-10 // 18:36:54

aa, man brukar ju lksom få skåpen i början, men skönt att ni äntligen fick skåp till slut! :)

2008-09-10 // 18:46:51

aa x)



älsk <3

2008-09-10 // 18:51:45

hehe :) jag med . såg du igår ? ;p det går ikväll också ju (:

2008-09-11 // 13:51:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: