Fredag, EN dag kvar!

Åh, nu blir det inge övernattningsmys imorn med Mändy :(
Men EMD och Markus blir det imorn ialf :D Hoppas bara Maritza och Martina håller sig friska och krya nu! Inget blir ju som man tänkt sig :( Men det blir nog bra! Längtar :D <3

Sandra var nyss här en stund. Känndes skönt att få prata med henne eftersom jag inte varit med henne på aslänge, bara träffat henne på bussen och så en snabbis!

Ska snart fixa lite saker tills imorn och så! Så vi får se om det blir någon uppdatering ikväll!

Puss / J

KOMMENTARER


Ja, det är klart! Det är bara å ringa :D

Men annars ser du nog oss längst fram ;) haha



Jag typ känner mig sjuk en stund och sen blir jag hur pigg som hellst :o helt sjukt!

men jag ska nog vara hur pigg som hellst imorron! EMD<33



PUSSSSSS <33

2008-09-19 // 19:23:08

aa, ska väl ta en tablett ifall jag känner mig lite krasslig..fast det brukar vara värre fram mot eftermiddan/kvällen..

men imorron kommer jag bara ha EMD i huvut så då märker jag inte om jag har ont i huvut! Haha



pussss <33

2008-09-19 // 19:28:48

NOTHING CAN STOP ME FROM MEETING EMD!!

om jag så hade 40C feber eller var dödssjuk så hade jag gått ändå! HAHA



pussss <3

2008-09-19 // 19:32:07

HAHHA, aa ungefär så! :P HAHA

2008-09-19 // 19:48:26

om du har några filmer från idag när du träffade danny kan du väl lägga upp dom i bloggen, eller nått?:')

2008-09-20 // 18:54:13
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: