E.M.D i V-ås

Gårdagen började med att jag skulle gå till Ica och vänta på att systarna med familj skulle komma. När dom väl vänt och hämtat mig vid Ica  vid ca. 09.30 så hade vi en biltur på 2 timmar framför oss! Fick ett superfint armband som det står I <3 E.M.D. på och sen fick jag 2 skivor med bilder från kupolen också. Martina ska få sin sen! haha! Det blev en hel del kort och sen åt vi lite mat också. Klart ska jag vara värst med att stoppa in hela korven i mun på kortet x) haha
När vi väl var framme så letade vi på gallerian och scenen (som för övrigt är size 0000) och där stod det bara typ 5 pers så vi kom längst fram :D
Sen gick jag och Martina och letade på en toa och det visade sig sen när det var dax för signering att vi tog världens omväg eftersom vi tog hiss ner istället för att bara gå rakt på till en toa som låg nästan där vi var x) Så smarta är vi!
Vid ca. 13.30 kom Rasmus ut och presenterade dom och sen kom ALLA tre ut (Matte var ju inte med vid kupolen)
4 låtar körde dom, All for love, For you, Alone och Jennie let me love you! När dom sjöng For you så pekade Danis på mig och så fick jag sjunga i micken, sååå söt! Då blev jag lycklig! <3
Efter uppträdandet som går allt för fort så var det dax för signering. Självklart skulle kön vara på andra sidan av där vi stod så vi kom nästan sist, så vi stod i kön i 1 timme om inte mer! Såklart hamnade vi framför några högljuda typer så man blev tokig typ :P Och självklart så satte jag och Martina oss ner x) haha! Våra ryggar är inte dom bästa! haha
När vi nästan var framme så sa Rasmus att man varken fick krama eller ta kort på dom där uppe för att det skulle gå fort! Jag förstår det där med kort men kramar? Det tar ju högst 3 sekunder att krama en! Hörde också av Martina att det var en som spillde ut kaffe idag igen, det var ju vår sak! hahah!
Väl framme så blev det inte så mycket prata av. Mattias skrev typ bara, sen kom man till Danny och han bara "Josse eller Jossan?"
Jag: Josse
Danny: Va? (Ljudet var ganska högt :P)
Jag: E
Danny skriver och säger "Till Josse, pusse" hahah! Pusse? x) Sötnos! Sen kom jag till Erik som hade lite svårt med att se vilka som var mina för det gick ju väldigt fort. Han bara "Är det här din också?"
Jag: Nää, men den där!
Sen fick man inte prata något med dom utan vakten förde bort en på en gång typ. Sen stod vi där och knäppte kort och filmade och hade oss innan dom fick lov att gå, utan att man fick ta några kort efteråt som dom sa. Så vi sprang ut och väntade för att se vart dom kunde komma ut någonstans, vilket var väldigt svårt eftersom det var en stoooor byggnad med många utgångar. Men sen såg vi vakterna komma ut så vi tänkte att då kanske dom kommer här. Så vi väntade och sen kom Rasmus ut ur ett hotell, sen kom han tillbaka och då frågade vi dom vart dom va. Han svarade "Dom sitter säkert" haha! Så vi tänkte att dom kanske är där då. Så vi satt där ute och flummade och knäppte kort. Sen gick vi in på donken och värmde oss lite innan vi såg Rasmus komma ut igen och försvann. Så vi gick ut igen men dom kom aldrig men istället så ropade en kille nått till oss så alla vände sig om, men sen sket vi i han. Då kom 3 tjejer fram och sa "Killen där borta vill ha era nummer" Vi dissade dom totalt och gav inte ut dom. Sen gick vi därifrån och in på donken igen för att köpa mat innan vi åkte hem.
2 timmars bilresa hem också och då var vi trötta kan jag lova! Blev lite kort då också och sen släppte dom av mig efter lite felkörningar x) Kom hem efter 21.00 någonting och gick och la mig nästan på en gång! DÖÖD!

SUPER DAG OCH TACK TILL MARITZA, MARTINA, MARIELLA OCH E.M.D FÖR EN UNDERBAR DAG <3   

Kärlek på er <333

KOMMENTARER


haha, aaa kaffet var ju vår grej :P

En jätterolig dag som vi bara MÅSTE göra om,

eller hur? :)

2008-09-29 // 19:29:59

SJUUUUKT KUL DAG!

TACK <33



men bajs på vakterna :( :P haha

2008-09-29 // 19:31:59

och jag läste ALLT :D haha <3<3<3

2008-09-29 // 19:35:11

ja, fy på dom, hehe

2008-09-29 // 19:39:37

hahaha "josse,pusse" det tyckte jag va kul :D

men va det danny som signera din skiva? :o Va det inte matte? hehe



TACK FÖR EN BRA DAG <3

2008-09-29 // 19:43:35

Va kul att se grabbarna :D

2008-09-29 // 22:15:57

Korvbilden äger och tjejen som äter den :) <3

PUSS <33

2008-09-30 // 16:53:58
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: