:D:D:D

ÅÅH vilken lättnad det var igår kväll. Puff blev aldrig bättre och han gick på toa hela tiden men det kom aldrig något så vi gick in och sökte på internet om katter som har problem med det och såg att om det var urinsten eller vad det hette så var det brottom in till vetrinären annars kunde han dö. Så pappa ringde och frågade och sen for dom iväg. Själv satt jag vid tvn och var orolig för att det var sista gången jag skulle se honom levande. Jag vet det är bara en katt men jag tycker det är fruktansvärt hemskt och jobbigt ändå. Jag bölade som en tok igår då jag trodde slutet var nära för honom.
Men hem kom dom vid 23.00 något sådant och han kunde äntligen äta igen. Dock var han helt slut men det förstår jag väl, hans kissblåsa var sprängdfylld :O
Nu mår han hur som helst prima igen :D
Som sagt, 11 september säger jag bara!!!?

Idag var det skola för hela slanten sen gick jag till pappas jobb efter skolan för att få en kopp varm choklad från en maskin (MUMS!!!) och ta snålskjuts hem av han :P Underbart! haha!
Ikväll ska jag mysa framför tvn och bara ta det lugnt. Jag är verkligen supertrött!

Puss / J

KOMMENTARER


Leeniz

Nej stackare.

2008-09-14 // 14:38:00
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: