Öppet hus m.m.

Nu sitter jag här och väntar på att få åka tillbaka till skolan och Öppet hus. Jag tror det är första gången jag åker till skolan frivilligt x) Men jag gör det bara för att få sluta tidigare på torsdag. Så då hinner jag med antingen 11.35 bussen eller 13.30 (: Får sammtidigt mycket gjort om jag sitter där och jobbar idag då jag jobbar bättre i skolan. Hemma skjuter jag ofta upp sakerna så jag får ligga i hårt de sista dagarna, not good. Måste skärpa mig!
Hör vilken bra skolvecka jag har framför mig!

*Onsdag, en lektion. Slutar 11.20
*Torsdag, 3-4 lektioner slutar mellan 11-12.30
*Fredag, 4 lektioner (Vanligt dag) men ska förmodligen ut på stan och ragga dom två första ;)

Skönt va?


KOMMENTARER


hur har dagen varit?

2008-11-18 // 16:14:20

Jag har åkt till skolan på lördagar fast då va det mässa kom man inte dit fick man inte ledigtxD



Haha jag vas rädd för minidammsugaren när jg va liten haha :P

2008-11-18 // 17:00:09

Jag har åkt till skolan på lördagar fast då va det mässa kom man inte dit fick man inte ledigtxD



Haha jag vas rädd för minidammsugaren när jg va liten haha :P

2008-11-18 // 17:00:09
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: