Jaa Sandra, jag är nöjd! :D

Den sötungen skrev ett blogginlägg bara för min skull, hahah! Är man envis så är man x)

Dagen då. Ja vad ska man säga. Började med LPL då jag nästan inte fick en lektion pga att alla datorerna var utlånade så jag inte kunde skriva. På idrotten skulle vi tydligen ha bad men hade jag med mig bikini? NEJ! Så jag var med i låg gruppen :P Bra dag, inte sant? Historian gick ju bra ialf!

Imorn blir det tidningsfixande hela dagen och sen ska jag gå på kupolen med Sandra efter skolan (: Pengarna är snart slut men vad gör det? Man kan ha kul ändå!

Puss / J

(Bild på skorna kommer upp senare)


KOMMENTARER


Anonym

a bara för din skull :D , det är på tiden vi förlänger våra liv nu ;D

2008-11-26 // 16:43:28

haha sjysst :P



okej va bra att du mår bättre! <3

2008-11-26 // 21:37:04

Bra inställning :) pengar är ju inte allt! Bara man är lycklig.

2008-11-26 // 23:06:47
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: