Good or Bad?

Lars åkte ut idol igår. Var det bra eller dåligt?
Bra säger jag, jag gillar inte han. Kan iofs säga att han var mycket bättre igår än dom senaste två gångerna men det handlar om rock, och då står man väl ändå inte rakt upp och ner som en stel pinne?


För er som inte vet så går Camp Rock på kanal 5 kl. 17.35 idag. Jag ska självklart se den eftersom jag inte sett den förut. Den är ju trots allt väldigt omtalad och jag behöver väl bara säga Jonas Brothers så skriker dom flesta tjejerna...

KOMMENTARER


Det va bra att han åkte ut asså jag ba tacka Gud & bara skutta & hoppas & va skitglad :D



Jaa Camp Rock idag Woho :D mmmm Joe Jonas haha :D

2008-11-08 // 13:02:02

jag tyckte det var bra att han åkte ut. Han var sämst av de som sjöng. Jag håller med, man kan inte sjunga rock och bara stå still. :P

2008-11-08 // 13:10:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: