Vann rätt låt?

Frågan på allas läppar, vann rätt låt?
Jag tycker att Charlottes låt är bra, och hon är känd i europa. Men man kan ju aldrig veta, man får alltid hoppas på att hon kommer långt! Kanske hade det gått bättre om vi skickat någon anorlunda låt till Eurovision, men jag tror nog det ska gå bra för henne! Jag hade redan förutspått att Charlotte skulle vinna.
Måste bara säga att Sanna Nilsens låt är underbart fin <3
Och Björn som än en gång läste upp en dikt, och ja, jag kommer sakna han!

image15


image16

KOMMENTARER


Du kommer se mer av Björn..så du behöver inte sakna han ;)

2008-03-16 // 20:25:00

Nja, jag gillade mer Sannas låt :) så vacker, får typ gåshud när hon sjunger den! Och vilken inlevelse sen!

Håller med dig. Kommer sakna att se Björn varje lördag ; )

2008-03-17 // 16:34:05
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: