Segt

Jag mår inte så bra. Jag har ont i huvudet och är trött. Kanske beror det på vädret och den trista månaden, kanske för att det är skola imorgon eller så är det bara helt vanlig trötthet! I vilket fall som helst så ska jag kolla på film snart!

Igår var jag till Västerås och IKEA. Jag vet, jag sa att jag skulle till Uppsala, men det blev ändrade planer. Farbror skulle till Borlänge så vi kunde ändå inte hälsa på dom!
Hittade lite saker ialla fall (: Och böcker fyndade jag på bokrean också. Men först gäller det att läsa ut engelskaboken som ska vara klart före påsklovet tror jag, eller om det var efter. Hm, det måste jag ta reda på!

Sen måste jag ju säga att det var någolunda bra låtar igår på Melodifestivalen. Mycket bättre än förra gången!
Både Linda & Charlotte till final, och Nordman och Sibel till andra chansen. Nu återstår det att se om Carola kommer vidare också, om det blir någon divkamp i finalen eller inte.
Och Björn, lilla söta Björn. Vad ska man säga? Underbar (: Där kommer han ut i bara kalsonger och charmar hela Sverige. Eller? Nåja, mig fick han i alla fall!

Nej nu ska jag dra innan mitt huvud sprängs

Puss / J

KOMMENTARER


Tack för kommentaren. Mår du bättre idag? :) Krya på dig!
Btw, Björn charmade mig med kan jag säga haha. Han är ju helt outstanding!

2008-03-03 // 18:44:07
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: