:S

Jajamen, ännu en helg är över, och träningsvärken är värre än värst! Hade konditionsträning igår och vi sprang ( ganska logiskt ) ca 1 km. Sen stannade vi och stretchade och gjorde upphopp som jag lovar tar på låren! Och sen skulle vi springa upp för VÄRLDENS backe, och jag lovar, när man kom upp var man svimmfärdig och benen vek sig nästan. Och tror ni inte att man skulle springa tillbaka kilometern också, puh säger jag bara! Det var bara fram med sina sista krafter!
Och som toppen på moset så har man grymt ont i magen nu, vilket man kan få om man får fel vecka :'( HJÄLP!
Så det blev inte lång dag för mig i skolan idag, visst jag skulle ha åkt hem tidigt ändå för det var ju ingen idrott så.

Och imorgon bär det av till Haga med Matilda, något nervös men det ska nog gå bra! I hope.

Någon mer än jag som blev glad att inte Carola gick vidare (; Så självsäker som hon verkar vara så var det nästan rätt åt henne!

Puss / J

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: