Ny look

Måndagar ska alltid vara så jobbiga! 8 timmar i skolan, och jag lovar, man är helt slut! Man spenderar mer tid i skolan än hemma, och det är ju trots allt mitt hem! Eller ska jag säga andra hem?
Jaja, 3 dagar kvar i skolan bara. Det funkar! Hoppas bara jag & Sandra får stå i cafeterian på torsdag, då slipper man alla lektioner och får ha det roligt där istället (:
Och ja, såg min drömpojke idag. Ja bokstavligt alltså, för jag drömde verkligen om han, vår elevassistent! Haha, och jag tycker det är pinsamt att se en då, fast den inte vet vad man har drömt och allt, konstigt jag vet x)

Bilddagboken har dom gjort om också, det kunde ju behövas! Men nu funkar ju ingenting. Här ska man kolla på bilder men jag får aldrig upp någon?! Sånt här kan gå mig på nerverna ibland x)

Nu har jag beställt saker från cdon.com också, det fanns billiga saker där (;

Nej nu måste jag träna på matteprovet och soprovet så det sitter tills imorgon!
Wish me luck!

Puss / J

KOMMENTARER


Hihi jorå, jag klippte bara topparna men det är väldigt härligt det med :)

2008-03-18 // 19:31:20
Joohanna ´ http://joyys.blogg.se

blää för skolan :P

2008-03-18 // 20:21:24
Anonym

Bra killsmak du har ;)

2008-03-20 // 15:52:12
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: