Mobilköp

Jag är inte ett öre fattigare fast jag har köpt en mobil. Men tro mig, jag kommer att bli x)
Grymt nöjd är jag ialla fall, det blev den lila! Härligt med en liten och smidig telefon istället för en uppfällbar och klumpig!
En jättefin tunika köpte jag också. Eller skjorta eller vad man nu ska kalla den.
Frågan är bara vad man ska göra resten av dagen. Går man upp tidigt så man kommer iväg i någolunda tid innan det blir allt för mycket folk på kupolen så är ju risken stor att man kommer hem tidigt, vilket jag har gjort! Och jag vet absolut inte vad jag ska hitta på! Kanske ska jag gå ut och gå nu när solen skiner, eller kolla på någon film. Jaja, nått blir det väl!
Snart är påsken slut också. Och imorgon ska jag iväg på hockey. Jag passar väl på när det finns en biljett över. Och smart som man är så åker man iväg på en match där dom verkligen har chansen att vinna också x) Kul ska det nog bli ialla fall. Ska hem till farmor en sväng också <3

Puss / J

KOMMENTARER


Kan du inte lägga in en bild på mobben? :) nyfiken

2008-03-23 // 22:55:02

blir de våfflor idag? =)

2008-03-25 // 15:34:48
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: