LOOOOV

Ja här sitter man med håret inlindat i en handuk och bara njuter av lovet :D Just de, LOOOV! Snacka skönt, 1,5 vecka och jag lovar, det ska bli underbart!
Snart ska man iväg på träning, fast frågan är hur mycket träning det blir. Vi ska ta kort ( Just därför jag tvättat håret x) GAAH! Jag hatar att ta kort, jag blir alltid så hemsk! Och så ska vi testa overaller.
Och på lovet, vad händer då? Jo på söndag ska jag köpa mobil ( ÄNTLIGEN ) och så ska jag träna, vara med kompisarna, äta godis och slappa. Och visst ja, spela bowling (:

För övrigt en helt ockej dag i cafeterian med Sandra, mästaren på att servera kaffe x) ( Hon spillde lite här och var, bl.a. på mina jeans ) Panpizza och mackor gick åt som aldrig förr. Men jag lovar att det är mycket roligare än att sitta på tråkiga lektioner.

Nej nu måste jag ner och sminka mig och fixa håret.

GLAD PÅSK!

Puss / J


KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: