Jag, seeeg

Jag är otroligt dålig på att uppdatera min blogg har jag märkt. Men som sagt, det är mycket man ska hinna med! Skola, träning, läxor, kompisar ja allt! Men nu är jag frii! :D
Idag var det dax att börja planera elevshowen så nu börjar det kännas att det är nära slutet av nian! Pimp Connys ride & Let's dance var helt klart bäst x) haha !
Man måste ju vara med och skämma ut sig sista veckan i skolan (:

Imorgon gäller det att rösta på dom som man verkligen vill ha vidare från andra chansen! Jag hoppas på Ola och Nordman ska gå vidare. Men det är stor risk att Carola och Andreas går vidare. Vilka tycker ni ska gå vidare då?
Stoooooor besvikelse att inte Björn får vara med :( <3

Nej nu ska jag ner och äta GOOD mat :D <3

Puss / J

KOMMENTARER


Jag hoppas verkligen INTE att Carola & Andreas kommer vidare..då blir jag inte glad ska jag säga dej :P
Olas´s låt e ju asbra :D hoppas han kommer vidare ;)

2008-03-07 // 22:55:40
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: