Haga

Matilda och jag var som sagt och besökta Haga idag, linje Människokunskap och ledarskap.
Syon sa att vi skulle vara där lite för 08.00, så vi kom dit c:a 07.50 och väntade på att någon skulle komma och hämta oss. Men neej, där satt vi i typ 50 min utan att någon kom. Då kom ju tankarna fram att han hade glömt bort oss, men sen kom han och var supertrevlig! Han var jur rolig som helst, så han visade os vägen till klassen som vi skulle va hos. Sen gick han då, och kvar var vi med typ 15 personer som glodde på en.
Men efter ett tag så öppnade dom sig och vi fick riktigt bra kontakt med dom, speciellt Matilda som berättade om sina kärleksbekymmer efter någon timme bara x) Och Linda var lite rolig. Det första intrycket man fick av henne var att hon sa "Sug min kuk" till någon, haha ! Alla var supertrevliga, men det sämsta var väl att det var så få killar x) 2 st i klassen var det!
Åkte hem vid 12 ungefär för dom skulle typ göra samma sak resten av lektionerna förutom sista timmen som var engelska, men vi kände att vi fått reda på det mesta! Så det blir nog att söka den linjen, den verkar grymt bra! :D
Och mitt i allt ihop så såg man Karl-Petters brud (; Najs, haha !

Det var min dag de.

Idag är det Gossip girl :D och sen börjar det någon ny serie efter de, och den verkar faktist bra (: Så det blir väl att spela in Gossip och kolla på den nya serien efter träningen. Känns bra att få träna så det magonda försvinner (:

Puss / J

KOMMENTARER


jag håller med! grey's anatomy är den bästa serien!

2008-03-13 // 10:23:14
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: