Godisätning & städning

Usch vilken ångest jag har. Idag var ju första dagen på ett år som jag åt godis! Gott var det, men usch va jag mår illa x) Det lär inte bli mycket äta av i påsk inte! Jag fick ialla fall mina bubblisar & min geisha :D Och tuggummi, vilket var bra för man lär ju alltid läka tänderna efter allt man har ätit! 

För övrigt är mamma & pappa i romme och grillar hamburgare och tjänar pengar åt mig, tack älsk <3 :D  Ja, självklart hade jag gjort det själv om jag nu fick, men så går det när man inte har åldern inne!
Senare bär det av in till borlänge och mormor och morfar. Underbart med lite påskbord! Skinkan - here I come!
Jag känner mig väldigt duktig idag. Jag har hunnit med mycket, städat mitt rum, dammsugit huset, tvättat hunden, gått till Ica och handlat mat, kollat på tv, duschat och setat här! Och så ska man fixa sig snart också. Man hinner med mycket bara man vill ;)

Imorgon bär det av till Borlänge igen och kupolen. Shopping i massor, köpa ny mobil och godis till Mandas påskägg ;) Yees, sura saker & chokladkanin var det om jag inte har helt fel, vilket jag kan ha om jag känner mig rätt!

Hoppas alla har haft en underbar påskafton, det har jag haft ialla fall!

Puss / J

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: