Glad påsk

Idag är det Långfredagen, och den är verkligen lång! Jag har inte gjort någonting idag och det har verkligen gått seegt!
Jag och mamma åkte ialla fall iväg till max och käkade hamburgare. Jag vet inte hur länge sen det var jag åt där! Gott var det då. Och imorgon får jag äta godis igen (: Men jag vet faktiskt inte hur mycket det kommer bli. Eftersom jag mår illa bara jag kollar på bilder så antar jag att det inte kommer bli så mycket!
På söndag blir det en ny mobil, och jag köper antagligen den lila. Jag tjänar nog mest på att köpa den, och jag vill verkligen ha den! Den är ju så snygg! x)

Snart är det Så ska det låta, och Let's dance!
Ska fixa med lite saker nu.

men Glad påsk på er allihopa, hoppas ni får en trevlig sådan!

Puss / J

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: