Friluftsdag

Today är det friluftsdag. Och jag valde att ha den på hemmaplan, för då får man ju sovmorgon. Smart va?
Ska ut och gå 4 (!) timmar, men jag har bara gått 2. Jag måste ju spara krafterna till träningen ikväll x) Nej men jag vet inte vart man ska hitta på att gå någonstans, så det blev runt Mora by och lite längre!
Så skönt att slippa skolan på en torsdag. Så nu är det bara 5 dagar kvar i skolan sen är det påsklov :D Jaa vi måste gå på skärtorsdagen, heldag desutom! Helt sjukt, de hör ju också till påsken!

Men jag och Manda har bestämt att vi ska ha en riktigt rolig dag tillsammas, köpa påskägg till varandra och så ska vi mysa med godis, film och Sing star :D Låter inte det härligt? Haha

Nej nu ska jag gå och kolla på någon film, Bee movie kanske x) Jag ÄLSKAR tecknade/disney filmer <3

Puss / J

KOMMENTARER


Mandis :)

hihi, ja vi ska ha en rikig myyys dag :D

2008-03-13 // 20:25:20
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: