Farmor, hockey & bowling

Jag skrev ju inte igår så jag får skriva idag ;) Jag var som sagt på hockey igår, Leksand-Västerås. Och Leksand vann med 9-1. Det behövde dom! haha, kul var det ialla fall. Och innan det var jag till farmor och hälsade på. Kusinerna var där också, och oj vilken maga Therese har fått (: Inte långt kvar tills tjejen tittar fram! Trevligt var det att träffa dom, det var ju ett tag sen!

Idag var jag och bowlade med pappa och bruur! Visste ju redan att jag skulle förslora för dom är såååååå mycket bättre än mig, men det gick skapligt bra faktist!
Nu ska jag ringa till Amanda angående imorgon, sen blir det att äta thaimat. Fast det är våffeldagen, men våfflor åt vi i söndags, så det blir inte det idag!

Lite bilder på min nya mobil, lite dåliga men ni ser ju ialla fall!

 

KOMMENTARER


(svar) hehe okej =) vad tycker du om bilderna jag tog idag?

2008-03-25 // 19:05:58

finn mobil=)

2008-03-25 // 19:48:05

(svar) tack så mycket! =) absolut de e så kul

2008-03-25 // 19:48:37

Svar: Ja det är ju så kuuul :D haha nejdå det låter säkert bra!

Åh den var ju snygg =)
Jag tkr det var härligt att Leksand vann igår! Pappa jublade haha.

2008-03-25 // 20:48:24

dee tycker jaa mee=)...Va händer senare ikväll?

2008-03-25 // 21:19:33
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: