En dag på kupolen

Puh, det tar på krafterna att gå på stan! Har varit där i ca. 5 timmar! Jag skulle köpa en jacka, men neej, jag hittade inte nån fin direkt! Bara skinnjackor, men jag har inte råd med en sån känner jag :P Jeans blir det att köpa nästa månad också.
Ska ta och kolla på någon film snart, sen far man iväg på träning! Jag känner att våren är på väg snart :D Solen skiner och det är rätt skönt ute, så man får ju alltid hoppas att det blir mer plusgrader snart.
Och vill ni veta en sak, det är 2 månader kvar till vi slutar skolan snart! 2 månader! Det är ju ingenting! Jag ser fram emot sommarn och all sol & bad, jag längtar!

En super dag har jag haft med brudarna, kärlek på er (: <3

Puss / J

KOMMENTARER


Tack,det hoppas jag med att den e :)

Vsg (=

ha en bra dag!

2008-03-27 // 18:13:31

Svar: Okej :) haha jo tack, det uppskattas! Men min msn är lite konstig just nu. Därför har jag inte var online på typ ÅR :P

Härligt att kika i affärer!

2008-03-27 // 18:59:15

JAA SOMMAR ;) hihi .. *längtar*

2008-03-28 // 19:11:53
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: