Brudar <3

Yees, nu har jag kommit hem från Sandra. Har varit med henne och Mändy hela dagen (:
Sandra kom hem till mig, så cyklade vi upp till Mändy, och där var vi och snackade i flera timmar! Trevligt var det! Sen blev Sandra och Mändy så sugen på pizza, så då cyklade vi först hem till Sandra och hämtade hennes kort, sen till ica och köpte tuggummi och tog ut pengar, sen till pizzerian. Ja vi har en sån i lilla hålan x) Vi 3 delade på en pizza, sen tog Mändy bussen hem till hennes mamma i borlänge, och jag och Sandra cyklade hem till henne och kollade på en film! Sen drog jag hem! Ja det blev en hel del cyklande, och det tar på låren, speciellt om man skjutsar en också!

Imorn blire shopping med brudsen :D

Nu ska Maritza hjälpa mig lite med bloggen, så nu ska jag sluta! haha!

Puss / J

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: