Back on track ;)

Jajamen, ännu en skoldag har gått! Nu är det bara 13 dagar kvar tills påsklovet!
Fick reda på engelskaprovet, ni vet det där provet jag skrev om förut. När man skulle kunna synonymer och meningar och allt vad det nu var. Det var grymt svårt med jag fick 31/40 så jag är nöjd :D Riktigt nöjd!

Igår var det ju Vasaloppet. Kära Dalarna <3 haha. Som ni kanske vet så var det ju bröderna Aukland från Norge som kom etta och tvåa. Visst är det trevligt med 2 bröder i toppen, men det hade ju inte varit dumt med en svenne som vann! Min kompis pappa var ju också med och åkte och kom på plats 410 tror jag det var! Det är ju grymt bra med tanke på hur många som är med. Bra kämpat Micke ;)

Ett inlägg kan man ju kosta på sig imellan allt pluggande! Ska ner och träna tyska nu. Ha det gött!

Puss / J

KOMMENTARER


kolla in min blogg om du gillar tv och film!

2008-03-03 // 21:27:31

Svar: Brukar inte kolla på delfinalen..så man kan ju inte säga att det e tradition för mig :P men men jag kanske ändrar mig xD

Ha det bra!! :)

2008-03-04 // 22:18:07
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: