Vissa stannar för evigt

Jag har lekt med Sandra, hela dagen! SKIIIT kul! Vi grillade och kollade på film och snackade skit, sånt som man måste göra ;) haha!
Vi ska iväg till kupolen imorgon och förhoppningsvis träffa Amanda där om hon inte får något hinder!
Det slog mig igår att mamma fyller år på måndag och jag har inte köpt en present än :O Det börjar ju som sagt bli ont om tid och man vill ju helst vara där före allt helgfolk kommer, så vi tar ett bussen in och mina förhoppningar är stora, haha!

Pratade med Amanda på bdb och hon har lyssnat på Martin Svensson hela dagen. Ni vet "Du är så yeah, yeah wow,wow" Jag fick verkligen flashbacks och kom ihåg alla underbara minnen vi två hade. Till Spice girls men framför allt Martin. Våra danser som fortfarande sitter kvar vissa steg, våra bråk om att han var vår kusin och bror och allt vad det nu var. Det är sånt man lever för baby ;) haha!
Jag säger som Shirley Clamp - Mina minnen kommer och går, några bleknar för varje år. Andra känns så starka som om allt var igår.

Fotbad och pedikyr står som nästa punkt på schemat

Puss / J

KOMMENTARER


Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: