Onsdag

Slutade 10.30 idag. Eller ja, vi åkte lite tidigare!
Samlades i klassrummet och pratade om stockholmsresan och lämnade in våran skåpnyckel. Sen drog vi till campingen och solade, och bada och spela volleyboll om man ville! Riktigt soft.
Sen brummade vi hem, och jag la mig i solen på en gång!
Men nu sitter jag här och svalkar av mig lite. Det är ju så varmt! Ikväll drar man iväg på träning också och efter den är det lost så det blir inte att lägga sig tidigt idag.
Sen ska jag, hör och häpna, upp typ 5.00-5.30 imorgon! *OOOPS* Något trött man kommer att vara eller... Kommer inte hem förens vid typ två på natten eller nått. :S Yes Mändy, övertrötta båda två. Extra kul dag imorgon x)
Föresten fick jag reda på idag att vi hinner gå på stan i 2-3 timmar först innan vi går in på grönan. Vi ska nämligen vara där 17.00 som tidigast och vi kommer dit ca. 15.00! YEES!

Nej nu ska jag ladda upp lite bilder från idag :D
Vi hörs på fredag, då ska jag berätta om allt trevligt, och lite till ;)

Puss / J

KOMMENTARER


låter roligt :)

2008-06-04 // 15:04:27

Svar: Tack!! Ja VG är ju jättebra :D

Ha det så skoj, Josse!

2008-06-05 // 00:14:46

ha en härlig dag :D

2008-06-05 // 16:23:29
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: