Onsdag

Idag har jag varit med min älskade Sandra hela dagen. Har ju trots allt inte träffat henne sedan vi slutade skolan!
Vi åkte till romme och köpte glass, min efterlängtade kulglass <3 Det är faktiskt fint väder här. Eller hyffsat ialla fall. Det kunde ha varit varmare. Men jag ska inte klaga, det har ju varit värre! Lite solning har det blivit av också.
Får se om vi drar in till kupolen nån dag i veckan. Mamma fyller år på måndag och en present är hon ju värd! Sen är det rea så man kan ju passa på att shoppa lite.
På tal om det var jag iväg till Sågmyra i måndags. Hittade ett par übersöta ballerina, röda med rosett. Så söta. Hittade även efterlängtade jeans från Monki.
Bilder kommer senare, jag har trots allt mycket att lägga in!

Snart börjar det något nytt program på trean, det måste man ju se vad det är för något!

Hoppas ni alla har det bra

Puss / J




Mina übersöta ballerina från Scorett

KOMMENTARER


jaså bilder vill vi se snarast tack ! :D

hahah ooooh vad heter de då ? :D

2008-06-25 // 22:17:31

Ja det tycker jag att du ska :D

2008-06-26 // 19:11:03

ååååååååååååh så fiiinaa ! när dom e för små kan jag få dom då ? :D

oooh de rimmade :D

2008-06-30 // 17:35:25
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: