Midsommar

Nu var ännu en midsommar över! Och  vad gjorde jag med den? Ja, igår gjorde jag faktiskt inte mycket alls. Åt god mat med familjen och självklart jordgubbar trots den höga höjningen. Det var bara att njuta extra mycket! Sen efter en stunds tänkande åkte mamma och pappa till Skäve och var där en stund, men jag tycker inte alls att det är så kul så jag stannade hemma, kollade på tv och hade det mysigt!
Sen kom dom hem och vi kollade på film och åt chips,MUMS!

På midsommardagen, idag alltså så firade vi mormor. Hon fyller nämligen äkta pensionär idag (65 för er som inte visste) Grattis på henne! Och där blev det  mycket god mat och även där jordgubbar och glass. OCH jordgubbstårta. Jag lovar att det blir ut och gå varje dag, för jag har inte ätit  lite den här helgen. Var ute och gick i en timme idag också, riktigt skönt faktiskt!

Har ni haft en trevlig helg?

KOMMENTARER


Härligt :D



Jodå, den har varit helt okej!

2008-06-22 // 17:08:41

haha jag har ätit mktmkt denna helgen hahaha xD

2008-06-22 // 21:52:18

Svar: Haha jo den elaka verisonen :D funderar på att köpa den också.

2008-06-23 // 16:20:23
Namn:
V.I.P?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: